¿Has usado Meu Álbum da Copa 2026 para Android?

Análisis de Meu Álbum da Copa 2026

Contenido asistido por IA ·

No escrito por el personal de CNET.

Meu Álbum da Copa 2026 is a free Android application designed for football enthusiasts looking to manage their World Cup 2026 sticker album effectively. It allows users to organize, track, and complete their collection of 980 stickers with ease. The app features a complete list of stickers categorized by the 48 participating national teams, enabling quick access to see which stickers are already collected and which are still needed. The application also includes intelligent filters to help users find stickers based on their collection status, including options for special stickers. Additionally, users can share their missing stickers through formatted messages on various social platforms. With options for both light and dark themes and offline functionality, Meu Álbum da Copa 2026 provides a user-friendly experience for managing sticker collections.

Imagen ampliada para Meu Álbum da Copa 2026
Meu Álbum da Copa 2026 0/1

¿Has usado Meu Álbum da Copa 2026 para Android?

Especificaciones completas

GENERAL
Lanzamiento
Última actualización
Versión
1.0.0
SISTEMAS OPERATIVOS
Plataforma
Android
Sistema operativo
Android 15.0
POPULARIDAD
Descargas totales
0
Descargas de la última semana
0

Informar sobre el software

Programa disponible en otros idiomas

Últimas actualizaciones

Download.com
Tu valoración para Meu Álbum da Copa 2026
Download.com

Divulgación de contenido asistido por IA

Contenido creado y revisado por Softonic con información obtenida de jvbs, utilizando IA.

El equipo editorial de CNET no participó en la creación de este contenido. Las opiniones, análisis y reseñas no fueron proporcionados por CNET.